FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Profiel Log in om je privéberichten te bekijken Registreren Inloggen

vraag ivm sollicitaties en klassen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ACV-BIE-Eandis -> Uw mening TELT!!!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gerard



Geregistreerd op: 24 Nov 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 25-11-2008 08:31:56    Onderwerp: vraag ivm sollicitaties en klassen Reageren met citaat

Beste,

Ik dacht dat het zo was dat als je sollicteert voor een job met een lagere klasse dacht ik dat je die lagere klasse krijgt want je kiest er zelf voor. Als je een andere job toegewezen krijgt met een lagere klasse blijf je je klasse behouden.

Klopt dit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Eno2



Geregistreerd op: 25 Jun 2008
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 26-11-2008 21:51:06    Onderwerp: Re: vraag ivm sollicitaties en klassen Reageren met citaat

Gerard schreef:
Beste,

Ik dacht dat het zo was dat als je sollicteert voor een job met een lagere klasse dacht ik dat je die lagere klasse krijgt want je kiest er zelf voor. Als je een andere job toegewezen krijgt met een lagere klasse blijf je je klasse behouden.

Klopt dit?



Wanneer je door de werkgever naar een andere klasse wordt verwezen (herstructurering) blijf je je klasse ter persoonlijke titel behouden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gerard



Geregistreerd op: 24 Nov 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 27-11-2008 08:18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom heeft er dan een vertegenwoordiger van het acv haar klasse kunnen behouden als ze zelf heeft gesolliciteerd voor een functie met een lagere klasse? Gelden de regels dan niet voor de vakbond zelf?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Eno2



Geregistreerd op: 25 Jun 2008
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 28-11-2008 22:53:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Gerard schreef:
Waarom heeft er dan een vertegenwoordiger van het acv haar klasse kunnen behouden als ze zelf heeft gesolliciteerd voor een functie met een lagere klasse? Gelden de regels dan niet voor de vakbond zelf?


Dit kan. Ik ken het dossier niet maar bij terugkeer na een mutatie is dit bvb wel mogelijk. Maar dat is van toepassing bij iedereen in dergelijke situaties.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gerard



Geregistreerd op: 24 Nov 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 01-12-2008 13:54:01    Onderwerp: Reageren met citaat

het gaat niet om een mutatie maar om een sollicitatie voor een functie met een lagere klasse maar de persoon heeft wel de vorige klasse behouden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Eno2



Geregistreerd op: 25 Jun 2008
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 01-12-2008 15:47:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Gerard schreef:
het gaat niet om een mutatie maar om een sollicitatie voor een functie met een lagere klasse maar de persoon heeft wel de vorige klasse behouden.


Gerard, Zoals ik reeds vermeldde ken ik het dossier niet. Ik weet dat een aantal uitzonderingen bestaan.
De meest voorkomende uitzondering is het terugkeren naar de vroegere standplaats na mutatie.

Iemand die bvb in 2005 gemuteerd is van Antwerpen naar Melle kan inschrijven op een vacature in een lagere klasse met standplaatst Antwerpen. Wanneer deze weerhouden is blijft hij/zij zijn klasse behouden TPT.


Nog een mogelijkheid is wanneer je dienst in herstructurering is. Dan kan je eveneens inschrijven in een functie met een lagere klasse. Wanneer je weerhouden bent blijf je uw klasse TPT houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Eno2



Geregistreerd op: 25 Jun 2008
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 13-12-2008 13:51:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ondertussen heb ik een vermoeden over wie het gaat.

Dit is inderdaad een gevolg van herstructurering binnen de dienst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ACV-BIE-Eandis -> Uw mening TELT!!! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template xabbGreen für phpBB Foren - created by phpbb styles
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum