FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Profiel Log in om je privéberichten te bekijken Registreren Inloggen

Uitleg directie

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ACV-BIE-Eandis -> Uw mening TELT!!!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat denk je van dit voorstel?
Goed.
0%
 0%  [ 0 ]
volledig slecht.
100%
 100%  [ 3 ]
De verhogingen zijn goed. De evaluaties niet.
0%
 0%  [ 0 ]
De evaluaties zijn goed. De verhoging is te weinig.
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Auteur Bericht
Eno2



Geregistreerd op: 25 Jun 2008
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 28-06-2008 10:52:10    Onderwerp: Uitleg directie Reageren met citaat

Deze week heb ik een info van de patroon meegemaakt. Ik vond het een triestige bedoening. Heel de zaak werd opgehemeld en voor wat? Borrelnootjes! Ze zeggen dat er een nieuwe manier van evaluatie zullen introduceren maar moeten dit nog uitwerken. Dit voorstel is dus verre van volledig. In de jaren dat ik in dienst ben zijn er al verschillende keren ultie me voorstellen geweest. Telkens zijn er oplossingen gekomen. Daarom zeg ik "LAAT JE NIET INTIMIDEREN en wijsmaken dat iets beter is dan niets.". Ik ben er wel van overtuigd dat we mogelijk eens gaan moeten manifesteren.

Eno2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ANNE
Site Admin


Geregistreerd op: 02 Jun 2008
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 01-07-2008 07:30:04    Onderwerp: Uitleg directie Reageren met citaat

Het is goed dat er gesproken wordt over loonsverhoging voor de nieuwe loonsvoorwaarden. Dit is volgens mij de eerste keer sedert de invoering ervan. Het is ook goed dat er kan gesproken worden over het evaluatiesysteem. We hebben het nu eenmaal aan ons been en we zullen er niet meer vanaf geraken. Crying or Very sad
Maar het "globaal en finaal" voorstel dat de directie tijdens de infosessies kwam "verkopen" vind ik een belediging voor de nieuwe loonsvoorwaarden. De loonsverhoging is te weinig en discrimineert en de nieuwe evaluatietabel is ondoorzichtig en discrimineert ook.
Het zou volgens mij zeker géén goede zaak zijn op dit moment goedkeuring te geven over het voorstel Exclamation
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Eno2



Geregistreerd op: 25 Jun 2008
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 11-07-2008 09:05:14    Onderwerp: Re: Uitleg directie Reageren met citaat

ANNE schreef:
Het is goed dat er gesproken wordt over loonsverhoging voor de nieuwe loonsvoorwaarden. Dit is volgens mij de eerste keer sedert de invoering ervan. Het is ook goed dat er kan gesproken worden over het evaluatiesysteem. We hebben het nu eenmaal aan ons been en we zullen er niet meer vanaf geraken. Crying or Very sad
Maar het "globaal en finaal" voorstel dat de directie tijdens de infosessies kwam "verkopen" vind ik een belediging voor de nieuwe loonsvoorwaarden. De loonsverhoging is te weinig en discrimineert en de nieuwe evaluatietabel is ondoorzichtig en discrimineert ook.
Het zou volgens mij zeker géén goede zaak zijn op dit moment goedkeuring te geven over het voorstel Exclamation


Volgens mij kan het op termijn zelfs een achteruitgang zijn dan een vooruitgang. Na een infosessie heeft een delegee van het ACV aan een klantenbeheerder gevraagd hoeveel % van de nieuwe voorwaarden vermoedelijk in niveau II zouden staan na evaluatie. Die zei toen meer dan 50%. En maar voorbeelden geven van niveau III. Shocked
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Eno2



Geregistreerd op: 25 Jun 2008
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 25-09-2008 20:01:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Morgen onverwacht opgetrommeld om terug naar een uitleg van de baas te gaan luisteren. Waarom zo opeens rap rap? We gaan eens luisteren wat we er aan het voorstel veranderd is. Laten ze de evaluatie vallen of is ze sterk doorzichtig of hebben ze een objectieve evaluatie op poten gezet? Ik vrees (als ik de verklaringen van de baas lees) ervoor maar we zullen wel zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ACV-BIE-Eandis -> Uw mening TELT!!! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template xabbGreen für phpBB Foren - created by phpbb styles
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum